Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

L'entitat alerta que hi ha pressions i interessos per tornar al model anterior de monocultiu turístic
El GOB ha presentat al govern una llista de propostes per garantir que els Fons de Recuperació Europeus Next Generation (destinats a la recuperació econòmica i social) serveixin per donar un impuls a la transformació de l’economia balear en clau ecosocial.
L’entitat ecologista considera que és una oportunitat única per corregir la dependència excessiva del turisme i assegurar que s’enfoquen els projectes de recuperació a enfortir la societat i afrontar reptes com ara la crisi climàtica.
Les propostes giren al voltant de quatre eixos, quatre sectors que ells consideren estratègics: energia, territori, biodiversitat i agroecologia.
L’estat espanyol rebrà 140.000 milions d’euros d’aquests fons europeus extraordinaris, però encara no s’ha decidit com es repartiran entre les autonomies. El GOB celebra la creació d’una conselleria destinada, en part, a la gestió dels fons, però demana que es faci de manera transparent i participativa.
L’entitat alerta que hi ha moltes de pressions i interessos (tant polítics com empresarials) per tornar al model anterior de monocultiu turístic una vegada passada la pandèmia. Demana que el govern escolti les iniciatives transformadores que permetin assentar les bases d’una transformació social i ecològica que aposti per la diversificació econòmica en el marc del repte climàtic.
El GOB proposa que es faci una dotació extraordinària de personal a les administracions públiques per enfortir la gestió dels fons i propiciar que es duguin a terme projectes transformadors. Considera que cal prioritzar fórmules público-comunitàries i l’enfortiment dels sectors públics, la petita i mitjana empresa i les empreses que compleixin els requisits ambientals, socials i de gènere.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi