Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Segons l'entitat, els presumptes lladres han furtat la recaptació de donatius per a la conservació d'aquesta finca natural
Imatge d'arxiu de la Trapa.
115El grup ecologista GOB ha denunciat el robatori que han patit aquest cap de setmana en el refugi de la Trapa, on han sostret la recaptació de donatius per a la conservació d’aquesta finca natural.
El robatori es va perpetrar després de forçar la porta del refugi, situat en la finca propietat del GOB, en el municipi mallorquí d’Andratx. “És trist que s’agredeixi d’aquesta manera el treball i l’esforç de totes les persones voluntàries i visitants que ajuden a la seva millora”, ha denunciat el grup ecologista a les xarxes socials. L’entitat ha explicat que ja han denunciat els fets.
❌Aquest cap de setmana han forçat la porta del refugi de #laTrapa i s'han emportat els donatius de la gedriola, fets que ja hem denunciat. És trist que s'agredeixi d'aquesta manera la feina i l'esforç de totes les persones #voluntàries i visitants que ajuden en la seva millora. pic.twitter.com/Sx4ocywUbQ
— GOB Mallorca (@GOBMallorca) January 24, 2022
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària