Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El Consistori i els propietaris afirmen que són legals i que només estan pendents de les autoritzacions de Costes
El GOB denuncia que les terrasses dels locals situats als baixos dels apartaments Xara del Port d’Alcúdia són il·legals i que s’haurien de retirar. L’Ajuntament i els propietaris, en canvi, afirmen que aquestes terrasses fa més de 30 anys que funcionen i que -com passa a molts indrets- algunes estan pendents de rebre l’autorització de Costes per als propers 4 anys.
Les cinc terrasses que denuncia el GOB ja han començat la temporada i alguna, no totes, ja han rebut l’autorització de la Demarcació de Costes per posar taules i cadires. Els que no l’han rebuda ja han fet tota la tramitació administrativa i esperen rebre el permís aviat.
Quatre de les terrasses, segons l’Ajuntament, es troben dins un espai que és una concessió de la Demarcació de Costes al consistori per una durada de 30 anys, que tot just fa un any que va entrar en vigor.
Només una de les terrasses es troba fora d’aquesta concessió municipal, però el propietari ens ha dit fora de càmera que també espera rebre l’autorització d’aquí a poc. Ha afegit, a més, que -com reclama el GOB- mai no ha retirat la terrassa a l’hivern, però ha dit que, si ho ha de fer, ho farà.
A les terrasses denunciades pel grup ecologista se n’hi podrien afegir dues aquesta mateixa temporada. Si Costes les autoritza, s’ubicaran al costat de les ja existents.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys