El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

El Consell de Govern ha aprovat una línia de 2 milions i mig d'euros per promocionar l'arribada de turisme nacional.
Avui a les 15 hores acaba el termini per sol·licitar les ajudes estatals per a empreses i autònoms dels 855 milions d’euros a causa de la Covid. El portaveu del Govern, Iago Negueruela ha explicat que les sol·licituds van a bon ritme i que moltes empreses s’han acollit a les ajudes deprés d’ampliar el termini i obrir-les a tots els sectors. Demà el Govern donarà les dades definitives.
D’altra banda, Negueruela també ha explicat que la presidenta, Francina Armengol, no compareixerà de manera voluntària en el Parlament per explicar la reunió mantinguda amb l’expresident de l’Autoritat Portuària de Balears, Joan Gual de Torrella, dies abans de la seva detenció per un presumpte cas de corrupció en la concessió d’amarraments a Menorca. El Govern afirma que la presidenta ha actuat sempre amb normalitat i transparència. Assegura que no pot anar al Parlament per explicar un tema que no existeix.
En el Consell de Govern d’avui s’ha aprovat destinar 2 milions i mig d’euros per signar conveni de col·laboració de màrqueting amb companyies aèries per incentivar a venir a les Illes el turisme nacional i allargar la temporada. S’adreça a companyies que operin vols directes d’Espanya als tres aeroports insulars i que mantenguin els vols fins al 15 de novembre.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies