Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Es podrà fumar sempre que es pugui respectar una distància mínima entre persones d’almenys dos metres
El Govern aixecarà la prohibició de fumar a la via pública o en espais a l’aire lliure. A partir de la publicació al BOIB de la nova norma, previsiblement dissabte, es podrà fumar sempre que es pugui respectar una distància mínima entre persones d’almenys dos metres. La norma, que va ser pionera a Galícia, va entrar en vigor fa tres mesos justificant que en l’acció d’inhalar i exhalar el fum del tabac, al no tenir la mascareta posada, és també una via de transmissió del coronavirus.
La mesura de permetre fumar es pren ara amb l’actual situació epidemiològica. Si empitjoràs es tornaria a endurir, perquè l’objectiu, explica el Govern, és prendre mesures coherents amb la situació epidemiològica.
Així mateix, la flexibilització de la restricció de fumar vendrà acompanyada de l’enduriment de mesures en espais de treball tancats, on serà obligatori l’ús de mascareta en tots els casos, encara que es respecti la distància de seguretat i hi hagi mampares instal·lades. Només hi ha una excepció de l’obligatorietat de las mascareta: en espais laborals estancs, com despatxos d’una sola persona.
El mateix dissabte es publicarà també la norma que permetrà reobrir els parcs infantils i l’accés a les 37 àrees recreatives gestionades per l’IBANAT. Quant als parcs infantils, l’obertura serà de 7 del matí a 9 del vespre i es recuperen els protocols de neteja. També es permetrà l’organització de fires, en les mateixes condicions que els mercats.
Aquestes mesures formen part de l’estratègia per afavorir l’ús dels espais a l’aire lliure, davant l’evidència científica de què és més fàcil el contagi en espais interiors a causa dels aerosols.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi