D’arreu del món fins a Mallorca per aprendre català
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull

Segons l'executiu, això suposarà una injecció econòmica important per al sector audiovisual de les illes, perquè continuï sent una indústria capdavantera
El Govern augmenta en 1,5 milions d’euros el pressupost per a programes de producció pròpia d’IB3 per aquest 2022. Segons l’executiu, això suposarà una injecció econòmica important per al sector audiovisual de les illes, perquè continuï sent una indústria capdavantera.
Amb aquest increment, el pressupost de l’ens públic per a la producció pròpia serà enguany de 9,8 milions d’euros. Des del Govern, asseguren que així es materialitza el seu compromís adquirit amb l’Associació de Productores Audiovisuals i el conjunt del sector.
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
Van en camí de constituir-se en associació sota el nom de Ciutadella Viva
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret