Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
En el cas de la pitiüsa major, esperaran a la decisió del consell insular abans de fer la petició
El Govern de les Illes Balears vol sol·licitar al ministeri de Sanitat que Menorca i Eivissa també passin directament a la fase 1, com Formentera, a partir de dilluns que ve. Tot i això, en el cas d’Eivissa, esperaran a saber la decisió del consell insular, per fer la petició.
Si el ministeri ho acceptés, la cap de l’executiu autonòmic ja ha avançat que volen “millorar i fer més actius els controls de sanitat al port d’Eivissa i el port de la Savina per tal de donar garanties”. Es controlarà la temperatura dels passatgers i s’estan estudiant “altres mesures de seguretat sanitària”. És el que han decidit després de la reunió telemàtica amb els consells insulars, l’Ajuntament de Palma i la FELIB aquest dimecres.
Per altra banda, demanaran al ministeri de Sanitat que s’estableixin franges horàries per trams d’edat a les sortides i evitar aglomeracions. Armengol ha insistit en la necessitat de mantenir les mesures de protecció. Ha demanat a la població que “la sortida al carrer es produeixi amb mascareta, sobretot en espais tancats“.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²