Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Aquesta podria ser la víctima de violència de gènere número 48 del 2018
L'acusat, de camí al jutjat número 2.
14
Troben material informàtic en l’escorcoll a la casa del presumpte homicida a Ciutadella
El Consell de Menorca ha fet aquest dijous un minut de silenci en rebuig de l’assassinat d’una dona a Ciutadella l’estiu passat. El presumpte autor del crim masclista està investigat i aquesta podria ser la víctima de violència de gènere número 48, del 2018. De ser així, el Govern balear es personarà com acusació particular en el cas.
El presumpte autor tenia antecedents per maltractaments a la dona quan la parella vivia a Barcelona i també quan va venir a viure a Menorca. A conseqüència d’una de les agressions, la víctima va haver de ser intervinguda quirúrgicament per les lesions patides.
Veneçuela havia sol·licitat la seva extradició per jutjar-lo com a presumpte autor de l’homicidi amb traïdoria i amb violència sexual d’una jove, el cos de la qual va ser trobat nua i boca per avall. Com també va ser trobada la que era actual parella a Ciutadella. L’Estat va rebutjar la petició d’extradició tot i serà jutjat a Espanya per aquesta causa.
De fet, aquest dijous migdia ha passat a disposició judicial l’acusat d’homicidi dolós per la mort de la seva dona l’any passat a Ciutadella. Ho ha fet poc abans de les dues i mitja, quan ha estat conduït des dels calabossos de la Policia Nacional fins al Jutjat número 2, que instrueix el cas.
L’interrogatori es produeix després que aquest dimecres s’hagin trobat rastres telefònics i gravacions a càmera que incriminarien l’acusat, de 40 anys, com a presumpte autor de l’homicidi. Part del material s’ha trobat a l’equip informàtic localitzat durant l’escorcoll duit a terme al seu domicili des Migjorn Gran.
Les noves proves són tan concloents, segons fonts de la investigació, que l’acusat ha declinat declarar a Comissaria abans de fer-ho en el jutjat.
De fet, en un primer moment, tot apuntava a una mort accidental de la dona. Es pensava que s’havia ofegat al iacuzzi, després de consumir estupefaents. Però un segon anàlisi hauria evidenciat, segons les mateixes fonts, que el cos presentava una quantitat letal de droga.
L’acusat té antecedents per violència de gènere contra la mateixa dona, en episodis que s’haurien denunciat tant a Barcelona com a Menorca, on residien.
Fa nou anys també va ser acusat per la Justícia veneçolana com a presumpte autor de la mort, amb violència sexual i traïdoria, de la que era la seva parella sentimental. Uns fets pels quals romania ingressat a la presó de Soto del Real a l’espera de judici. Espanya va rebutjar l’extradició.
Amb la de Menorca, són dues les morts que se l’imputen. En els dos casos, les dones van aparèixer mortes en circumstàncies similars, nues i boca per avall.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar