Noves tempestes: cauen més de 70 l/m² en una hora a Mallorca
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa
Es tracta d'habitatges d'entre una i tres habitacions que s'ubicaran a Son Servera, Vilafranca de Bonany, Manacor i Llucmajor
Es tracta d’habitatges d’entre una i tres habitacions que s’ubicaran a Son Servera, Vilafranca de Bonany, Manacor i Llucmajor. Per accedir a aquestes promocions, els interessats s’hauran d’haver constituït prèviament en cooperativa.
Tindran dret a fer ús del pis un termini de 75 anys. Hauran de pagar una entrada inicial que serà retornable d’entre 15.000 i 20.000 euros. La renda mensual no superarà els 500 euros que serviran per finançar la seva materialització. El Govern aporta els solars i també els projectes arquitectònics.
Les persones que hi vulguin participar s’hauran d’inscriure al registre de demandants d’habitatge de protecció oficial de les Illes. No podran tenir un habitatge en propietat i no hauran de superar el nivell d’ingressos màxim establerts en 33.800 euros a l’any.
El Govern preveu oferir el concurs per a les cooperatives el mes de setembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa
A l'aljub, la jove artista Rebeca Morey presenta 'Anatoformes'
Enguany s'hi preveuen devers 37 milions de passatgers