Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'executiu central repatirà 14.000 milions d'euros a l'economia i 3.800 milions a Sanitat
El Govern central s’ha marcat quatre objectius: protegir l’activitat hospitalària, atendre les famílies vulnerables, protegir la feina, les pimes i els autònoms i donar suport als sectors productius, especialment el turisme i el transport. Per reforçar el sistema sanitari, es destinen 1.000 milions d’euros a despeses extraordinàries del Ministeri de Sanitat i s’avancen 2.800 milions a les comunitats autònomes per atendre les necessitats immediates.
El govern donarà suport a les famílies protegint els menors en situació vulnerable amb 25 milions d’euros per a beques menjador per garantir l’atenció nutricional als afectats pel tancament d’escoles. Quant al sector empresarial, es flexibilitza el pagament d’imposts als autònoms i les pimes per a permetre la injecció de 14.000 milions de liquiditat.
S’estableix una línia ICO amb 400 milions d’euros i s’ha sol·licitat a la Comissió Europea canvis a la regla dels torns de vol dels aeroports. També s’han ampliat les bonificacions dels contractes fixos discontinus que es facin entre febrer i juny als sectors del turisme, el comerç i l’hoteleria. L’executiu central repatirà 14.000 milions d’euros a l’economia i 3.800 milions a Sanitat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia