La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
El delegat del Govern creu que la nova seu podria estar en marxa d'aquí a un mes
El Delegat del Govern, Ramon Morey, ha assegurat que l’entrada d’aigua al soterrani del nou edifici de jutjats de sa Graduada va estar motivada no per causes estructurals de l’edifici, sinó per problemes en l’evacuació de la xarxa pública d’aigua, que, diuen, està obsoleta. En concret, per un col·lapse al clavegueram del carrer d’Isidor Macabich. El Govern central té previst instal·lar-hi una vàlvula antiretorn, per si es donàs una situació similar. I també un sistema de sobreeixidor per evitar igualment aquesta situació.
Davant la demanda dels sindicats de canviar la ubicació de la zona forense o de l’Institut de Medicina General al soterrani, perquè des del Csif diuen que ha de ser la de més salubritat, des del Govern Central entenen que això no es preveu, perquè el soterrani és, des del punt de vista estructural, la zona idònia perquè és més a prop de l’entrada de vehicles.
Quant a terminis, sense confirmar la data, el delegat del Govern creu que la nova seu podria estar en marxa d’aquí a un mes. Això sí, el jutge degà ha comentat que el trasllat des del Cetis i el Consell hauria de ser sense pressa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²