Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
El portaveu Íñigo Méndez de Vigo afirma que no se suspendrà l'autonomia catalana
El govern espanyol i el PSOE han pactat convocar eleccions a Catalunya. Seria una de les mesures que s’inclouen dins l’aplicació de l’article 155.
El que no queda clar és quan es podrien celebrar els comicis, perquè tot i que els socialistes parlen del gener, l’executiu de Rajoy diu que és precipitat posar-hi data. El portaveu de l’executiu central, Íñigo Méndez de Vigo, afirma que el 155 no suspèn l’autonomia catalana i diu que serveix per restaurar la legalitat i l’ordre constitucional.
No ha volgut especificar quines seran les mesures incloses en l’aplicació de l’article 155, que s’aprovaran dissabte en un Consell de Ministres extraordinari.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial