Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'STEI assegura que l'avantprojecte s'allunya del consens assolit
La presentació de l’avantprojecte de la llei educativa no va deixar indeferent a ningú i les crítiques, especialment pel tractament de la llengua catalana, no es van fer esperar. Aquesta mateixa setmana la conselleria ha convocat la FAPA per iniciar la ronda de contactes amb el sector. L’objectiu és consensuar al màxim la que serà la primera llei educativa de les illes.
Més crítics es mostren des del sindicat STEI. Retreuen que l’avantprojecte s’allunyi del consens que aconseguí el document d’illes per un pacte i ja preparen les seves al·legacions.
Des del sindicat lamenten que els acords de govern entre el PSOE i Unides Podem siguin més ambiciosos que l’avantprojecte de llei balear.
Sindicats i partits critiquen l’avantprojecte de Llei d’Educació
L’avantprojecte de la Llei d’Educació preveu augmentar la inversió fins a un 5% del PIB
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades