Els fets van passar el maig de 2022 quan presumptament Juan Antonio Serra Ferrer va intentar besar i llepar la cara d'una desconeguda en un restaurant de Palma i també va agredir un dels policies que el va detenir quan intentava fugir
Juan Antonio Serra junt amb el vicepresident, Antoni Costa, dilluns passat en la inauguració d'una nova antena de comunicacions a Llucmajor.
211La vicepresidència i Conselleria d’Hisenda, Economia i Innovació del Govern ha cessat de manera immediata el director gerent de l’Entitat Pública Empresarial de Telecomunicacions i Innovació (Ibetec), Juan Antonio Serra Ferrer, després de tenir coneixement de les acusacions formulades contra la seva persona i l’obertura de judici oral. La Fiscalia, segons ha publicat Diario de Mallorca, demana tres anys de presó a Serra per, presumptament, intentar besar i llepar la cara d’una desconeguda en un restaurant de Palma el passat maig de 2022, així com agredir després dels fets un dels policies que el va detenir quan intentava fugir.
En una nota, el Govern ha reiterat “el seu compromís i absolut rebuig a totes les formes de violència contra les dones i el seu compromís de posar tots els recursos i mesures en la protecció de les dones i en la lluita contra aquesta xacra social”.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre