La primera reunió serà dilluns dia 17 amb el Partit Socialista
La presidenta del Govern, Marga Prohens, al Parlament de les Illes Balears. Foto CAIB
258El govern de les Illes Balears ha citat els portaveus de tots els grups parlamentaris per negociar i acordar les mesures de contenció i sostenibilitat turística proposades per l’executiu que dirigeix Marga Prohens. Les reunions començaran la setmana que ve.
El conseller de Turisme, Cultura i Esports, Jaume Bauzà, i el director general de turisme, Josep Aloy, desglossaran les mesures proposades i escoltaran els plantejaments i les aportacions dels diferents grups parlamentaris.
Aquest és el calendari de les trobades:
– Dilluns 17 de març: Partit Socialista de les Illes Balears.
– Dimecres 19 de març: Vox, Més per Mallorca i Unides Podem.
– Dijous 20 de març: Més per Menorca i el diputat per Formentera, del Grup Mixt, Llorenç Córdoba.
– Divendres 21 de març: Partit Popular.
Entre les mesures proposades pel Govern de Marga Prohens hi ha les modificacions de l’Impost del Turisme Sostenible i el nou impost als vehicles d’ús turístic, entre d’altres.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part