Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
El projecte, pioner a tot Europa, disposarà d'una inversió de gairebé 1 milió d'euros, finançat amb l''ecotaxa'
Quins indrets de la serra Tramuntana són més transitats, per quins camins s’accedeix més o fins i tot a quins espais es registra una major pressió humana són algunes de les preguntes a les quals el Govern vol donar resposta amb la instal·lació de sensors. Els dispositius, que transmetran dades a través de les antenes de comunicació, permetran a l’Executiu engegar mesures de control i gestió ambiental, així com complaure als visitants.
El projecte, pioner a tot Europa, disposarà d’una inversió de gairebé 1 milió d’euros, finançat amb l’impost de turisme sostenible. En menys d’un any s’espera que estigui operatiu i a hores d’ara s’avalua a quins camins es col·locaran.
Sensibilitzar de les bones pràctiques a la Serra és un dels objectius prioritaris de l’Executiu que ha col·laborat en l’edició de 24.000 fulletons i 200 cartells informatius impulsats per l’associació Tramuntana XXI. Tot per augmentar la protecció de la zona reduint els episodis d’incivisme.
Des de l’associació de propietaris de finques rústiques de la Tramuntana recorden que en molts casos es tracta de propietats privades a les quals es pot accedir demanant permís, respectant, això sí, les normes recollides a aquest document per tal de vetlar per la seva conservació.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases