El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La presidenta del Govern, Marga Prohens acusa Pedro Sánchez de posar "pals a les rodes" a la política d'habitatge a preu assequible del l'exectutiu
El Govern confia arribar a un acord amb l’executiu central sobre el decret de mesures urgents en matèria d’habitatge quan es convoqui la comissió bilateral amb el Ministeri de Política Territorial, previsiblement aquest mes de setembre.
Les Balears insisteixen que Madrid no qüestiona la constitucionalitat de les mesures que permeten la creació de nous habitatges a preu limitat o el canvi d’ús de locals a habitatges, sinó que es permeti a través d’una norma d’efecte temporal i no a través de la modificació del planejament urbanístic de cada Ajuntament.
La presidenta del Govern, Marga Prohens, acusa Pedro Sánchez de posar “pals a les rodes” a la política d’habitatge a preu assequible de l’exectutiu i que permetria treure al mercat 4.000 habitatges a preus limitats. El director general d’Habitatge i Arquitectura, José Francisco Reynés, assegura que “l’opció que planteja el Govern espanyol no són mesures urgents sinó a llarg termini” i així ho explicaran en aquesta futura trobada bilateral.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits