La Conselleria de Turisme presentarà divendres aquesta modificació al Consell de Govern
El Govern congelarà la taxa de l’impost de turisme sostenible -l”ecotaxa’- durant la temporada baixa i la duplicarà durant l’estiu. Així ho han confirmat fonts de la Conselleria de Turisme, que divendres presentarà aquesta modificació al Consell de Govern, que ha d’aprovar l’avantprojecte de pressupostos per a l’any que ve.
Precisament, al Port d’Alcúdia es construirà un centre de Formació Professional en Nàutica, un projecte que costarà 2,5 milions d’euros i que es finançarà amb l”ecotaxa’. El centre tindrà 1.200 metres quadrats i formarà 200 alumnes cada any. Es preveu que el curs 2019-2020 entrarà en funcionament.
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella