Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Són els primers que l'Ibavi construirà a aquest municipi
Els habitatges es construiran a una parcel·la que el Govern ha comprat a la Sareb, al carrer de Teulats del barri de sa Serra. Seran habitatges de protecció oficial (HPO) en règim de lloguer. La intenció és que qui hi accedeixi no hagi de destinar més del 30 % del sou a l’habitatge.
Les condicions encara s’han de fixar entre l’Ajuntament i l’Ibavi, però es prioritzaran els vesins del municipi de Sant Antoni, que com a mínim, hauran de tenir una residència de cinc anys a les Illes. També s’ha de fixar el nombre d’habitacions que tendran aquests 18 habitatges, però el més segur és que se n’ofereixin d’una o de dos habitacions. Es preveu iniciar les obres l’any que ve i que tenguin un termini d’execució d’entre 12 i 18 mesos, aproximadament. El conseller d’Habitatge, José Luis Mateo, ha destacat que aquesta promoció es beneficiarà del nou procediment exprés incorporat pel Govern i que inclou que les promocions d’habitatge públic podran declarar-se d’interès autonòmic per obtenir una tramitació abreujada.
Ja hi ha altres habitatges protegits a Sant Antoni. L’Ibavi va adquirir un edifici de 25 pisos ara fa 15 anys a ses Païsses, i tres més es varen adquirir durant la passada legislatura per tempteig i retracte. Aquests són, això sí, els primers que l’Ibavi construirà al municipi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen