Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El Consell de Ministres aprovat dos projectes de llei per rebaixar un 15% la factura de la llum en 5 anys
El Consell de Ministres ha aprovat dos projectes de llei en relació amb el sistema elèctric amb l’objectiu de rebaixar “un 15% la factura de la llum en 5 anys”. Així ho ha anunciat la ministra de Transició Ecològica, Teresa Ribera, que ha xifrat en 1.000 milions d’euros anuals la reducció dels beneficis que ara obtenen les centrals elèctriques no emissores de carboni. L’executiu destinarà aquests doblers a reduir els càrrecs de la factura, la qual cosa proporcionaria un estalvi del 4% als consumidors domèstics.
Per la seva banda, la portaveu del Govern, María Jesús Montero, ha criticat la “nova foto de Colón” que protagonitzaran el pròxim dia 13 el PP, Vox i Cs, amb una protesta en contra dels possibles indults als líders independentistes catalans.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles