Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
En total s'han retirat més de 5 mil tones de residus de la zona zero. I una trentena de camions han fet, en manco de 24 hores, més de 200 viatges per transportar les restes al dipòsit de rebuig de Santa Margalida
De moment, per demà, ja s’hi han apuntat 25 persones, entre electricistes, lampistes, fusters i picapedrers. L’Ajuntament de Sant Llorenç informa que ara la principal necessitat són camions cisterna i amb dipòsit per a desembossaments. També es necessitarà als pròxims dies pintors, material de pintura, des-humidificadors i panys.
Molta feina a netejar, persianes, finestres… però també cal arranjar el cablejat elèctric dels habitatges, canviar bombetes i revisar diferencials. Els electricistes estan molt demandats.
També els picapedrers i els lampistes, la majoria de les canonades estan embossades i fan falta els seus coneixements perquè l’aigua neta torni a sortir per les aixetes.
Els veïns avaluen els danys dels seus habitatges i negocis, hi ha qui ho ha perdut tot, d’altres han tingut més sort i algunes màquines dels seus tallers encara funcionen.
El conseller de Treball, Iago Negueruela, s’ha reunit amb empresaris de Sant Llorenç i els ha comunicat que el Govern obre una línia d’ajudes perquè puguin tornar a obrir els seus comerços com més aviat millor. Dilluns acabarà la ronda d’entrevistes.
Tot i que ja hi ha suficients voluntaris, la gent no ha aturat d’acostar-se al poble per ajudar, qualcú ja quedà ahir amb els veïns.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €