Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Es tracta de projectes de transformació, comercialització i desenvolupament de productes agroalimentaris
El Govern de les Illes Balears es mostra convençut del múscul que té el sector agroalimentari i que pot arribar a desenvolupar aquesta indústria a les Illes. Projectes de transformació, comercialització i desenvolupament de productes agroalimentaris poden ajudar a tirar, ens diuen, del sector primari.
Però també projectes convencionals, de fins a un milió i mig d’euros, que ara podran ser finançats, en part, amb els 20 milions d’euros de la nova convocatòria d’ajudes de la conselleria d’Agricultura i que avui mateix ha traslladat a organitzacions agràries, cooperatives o associacions de fabricants de productes agroalimentaris. La subvenció pot arribar a cobrir fins a un 60% de la inversió, segons ha informat el director general d’Agricultura, Fernando Fernández.
Dels 20 milions d’euros pressupostats, 15 els aportarà la mateixa comunitat autònoma. La resta, arribaran d’entre el Ministeri d’Agricultura i la Unió Europea.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703