Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

El Consell d'Alcaldes demana que els habitatges vacacionals es regulin com si fossin establiments
El Consell d’Alcaldes d’Eivissa continua en espera de la resposta del Govern sobre la seva petició: un decret per poder actuar directament contra les festes il·legals. Volen que els habitatges vacacionals es regulin com si fossin establiments, fet que atorgaria capacitat sancionadora directa als consistoris sobre aquestes celebracions particulars.
També engegaran campanyes informatives demanant la col·laboració ciutadana i recordant als propietaris que ells són responsables dels comportaments inadequats detectats a l’interior de les seves propietats. Fonts de l’executiu autonòmic han informat a IB3 que el Govern fa feina en la regulació de les festes il·legals a l’arxipèlag, unes mesures que faran públiques pròximament.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat