Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Lillemor Christina Sundberg va morir a l'Hospital de Son Espases després de sofrir una brutal pallissa a mans del seu marit el passat 13 de juliol
102
El Govern es personarà com a acusació particular en el procés per l’assassinat masclista d’una dona a Palma, que va morir el dimarts a conseqüència de les lesions causades en una pallissa per la seva parella.
La personació en la causa, que es produeix en totes les causes per assassinats masclistes a Balears, l’ha anunciat la portaveu, Pilar Costa, a la roda de premsa posterior al Consell de Govern.
Lillemor Christina Sundberg, de 52 anys, va morir el dimarts a l’Hospital de Son Espases després de sofrir una brutal pallissa a mans del seu marit el passat 13 de juliol.
Costa ha expressat el “rebuig profund” del Govern per aquest assassinat. “Aquesta mort ens interpel·la a tots com a societat i ens demostra que som una democràcia incompleta perquè mentre les dones continuïn sofrint discriminació o violència per ser dones no podrem dir que som una societat justa i igualitària”, ha dit Costa.
La portaveu autonòmica ha demanat a la ciutadania “militància activa” contra la violència masclista.
Nou crim masclista a les Illes: mor una dona a l’hospital després de ser agredida per la seva parella
Convocats minuts de silenci per condemnar el darrer feminicidi de Palma
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja