Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
A curt termini es treballarà amb bombes per treure l'aigua de la via si és necessari
A la carretera de l’aeroport d’Eivissa es van arribar a acumular dimarts passat tres milions de litres d’aigua i va ocasionar molts problemes de trànsit. Encara es treballa per retirar la terra que hi va quedar acumulada. Tot i que va ser una circumstància excepcional per la gran quantitat de pluja que va caure, és habitual que la via s’inundi quan plou.
El Govern, que és titular de la carretera, ja treballa en un projecte d’evacuació adequada de la bassa que actua com a tanc de descàrrega d’aigua. En cas d’haver-hi d’actuar a curt termini, s’optarà per la solució de la setmana passada, que va ser el drenatge amb bomba.
Una de les zones més afectades va ser, de fet, des d’aquesta carretera fins a Platja d’en Bossa. Alguns negocis d’aquest punt encara fan feina per arreglar els desperfectes i poder reobrir.
També van quedar afectats alguns hotels de la zona, que van arribar a quedar sense llum.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades