Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La decisió es prendrà conjuntament amb les Comunitats Autònomes
El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha anunciat davant el Congrés que està treballant amb les Comunitats Autònomes per revisar l’horari de passeig dels nins i evitar que coincideixi amb les hores de més calor.
Illa ha afirmat que “estem treballant amb algunes comunitats per revisar les franges horàries en què poden sortir els nins i nines” perquè ho puguin fer en hores en què les temperatures no siguin tan altes. El ministre ha assegurat que és una mesura dirigida a protegir en els menors i que es prendrà conjuntament amb les Comunitats Autònomes.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores