Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El servei d'atenció telefònica 24 hores va fer seguiment de 910 víctimes el 2022
L’assassinat masclista a sa Pobla del mes de maig passat ha estat el darrer de les Balears. Però de casos de violència greu, n’hi ha hagut. Per això, i després de la reunió del comitè de crisi al ministeri, aquest dijous el Govern ha informat de noves propostes als consells insulars i als ajuntaments, representats per la Federació d’Entitats Locals.
La principal és fer una anàlisi sociològica dels casos més greus: assassinats i intents d’homicidi. En concret, preocupa la relació directa que tenen amb les separacions. “Basta veure els casos per establir la connexió entre separació i agressió, però ho estudiarem de manera objectiva per establir la manera d’actuar a partir d’això”, ha dit la consellera d’Igualtat, Mercedes Garrido.
En la reunió, també s’ha informat sobre el servei d’atenció telefònica les 24 hores, que el 2022 va fer seguiment de 910 víctimes, i sobre els centres de crisi i d’atenció integral de les víctimes de violència sexual.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo