L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El projecte es troba en fase de redacció i podria licitar-se abans de l'estiu
Un equip d’IB3 Notícies ha visitat aquest dilluns el primer pis postemancipació per a joves que reben ajudes i recursos del departament de Serveis Socials del Govern. Inicialment, aquest espai s’havia de convertir en un centre de primera acollida per a persones necessitades, però el Govern el vol reconvertir en un espai per atendre els joves que fins ara quedaven fora del sistema.
Els usuaris hi podran estar durant un termini de 12 mesos màxim, en els quals hauran de trobar les eines necessàries per ser autònoms. De moment, l’espai té cabuda per atendre 14 persones. És un primer projecte per donar resposta als més de 200 usuaris de programes d’emancipació que hi ha en aquests moments a les Illes.
El Govern redacta el plec de condicions per poder treure a licitació el projecte i podria estar en funcionament abans de l’estiu.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari