Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
L'Executiu balear considera que amb la presa de temperatura i el qüestionari de simptomatologies és suficient
EFE/CATI CLADERA.
102El Govern ha reiterat de nou que no cal fer les proves PCR per detectar la Covid-19 als turistes que començaran a arribar a partir de dilluns dins el pla pilot. L’Executiu ha justificat que amb la presa de temperatura i el qüestionari de simptomatologies que els turistes hauran d’entregar quan arribin a l’aeroport és suficient.
A més, la portaveu, Pilar Costa, ha recordat que son corredors segurs, que aquests turistes provenen de zones d’Alemanya amb una situació epidemiològica semblant a les Balears.
Costa també ha explicat que si hi ha un augment en la demanda de turistes, es podrà modificar l’annex de l’ordre ministerial per ampliar i obrir més linies aèries cap a les Illes.
47 vols amb turistes alemanys arribaran a les Balears entre el 15 i el 30 de juny amb la prova pilot del Govern balear
Mallorca rebrà 38 dels 47 vols del pla pilot turístic
El viròleg Reina avala que no es facin proves de la Covid-19 als turistes
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja