Jaume Anglada, ferit greu per un accident de trànsit a Palma
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI

Si es supera l'extracció d'aigua permesa, es tramitarà la sanció corresponent i es pot arribar a tancar el pou.
La situació de sequera a Eivissa és greu i el sector agrícola està en risc, segons ha explicat el president del Consell d’Eivissa, Vicent Marí.
Per evitar que es malbarati aigua, de manera imminent els 31 pous de l’illa que la comercialitzen en camions faran servir un sistema digital de consum d’aigua. Si es detecten infraccions s’obriran els expedients corresponents i inclús es poden arribar a tancar pous, segons ha explicat el conseller de Cicle de l’Aigua, Manuel Lafuente.
A la Junta Insular d’Aigua celebrada avui al Consell d’Eivissa, el Govern ha explicat que destinarà 34 milions d’euros a l’illa en matèria d’abastiment, sanejament i reutilització d’aigua. L’ampliació de la dessalinitzadora de Santa Eulària tindrà un cost d’onze milions. També s’estan fent les primeres passes per a la redacció del projecte de la nova dessalinitzadora prevista a Sant Josep.
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar