Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Si es supera l'extracció d'aigua permesa, es tramitarà la sanció corresponent i es pot arribar a tancar el pou.
La situació de sequera a Eivissa és greu i el sector agrícola està en risc, segons ha explicat el president del Consell d’Eivissa, Vicent Marí.
Per evitar que es malbarati aigua, de manera imminent els 31 pous de l’illa que la comercialitzen en camions faran servir un sistema digital de consum d’aigua. Si es detecten infraccions s’obriran els expedients corresponents i inclús es poden arribar a tancar pous, segons ha explicat el conseller de Cicle de l’Aigua, Manuel Lafuente.
A la Junta Insular d’Aigua celebrada avui al Consell d’Eivissa, el Govern ha explicat que destinarà 34 milions d’euros a l’illa en matèria d’abastiment, sanejament i reutilització d’aigua. L’ampliació de la dessalinitzadora de Santa Eulària tindrà un cost d’onze milions. També s’estan fent les primeres passes per a la redacció del projecte de la nova dessalinitzadora prevista a Sant Josep.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles