Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Segons el portaveu del Govern, Antoni Costa, la prioritat és pagar els retards de 2020 i 2021
Durant la roda de premsa posterior al Consell de Govern, Antoni Costa ha valorat les mobilitzacions convocades pels sindicats per reclamar el plus d’insularitat amb igualtat de condicions que les Illes Canàries.
El portaveu del Govern, Antoni Costa, ha defensat la decisió de congelar la negociació amb els sindicats majoritaris: “Com que no hi ha consens, continuem negociant”, ha sostingut.
Costa ha assenyalat que la voluntat de l’executiu és aconseguir un acord més ampli que el que s’ultimava amb els sindicats UGT, CCOO, CSIF i STEI, i fins i tot tractar d’aconseguir un pacte secundat per “unanimitat” pels representants dels empleats públics.
Per això, ha insistit, s’ha optat per estendre l’acord a altres sindicats, com SIMEBAL, SATSE o ANPE, que representen al 40% del funcionari, segons ha afirmat.
Costa ha expressat el seu “respecte total i absolut” per les mobilitzacions que puguin convocar els sindicats disconformes amb la congelació de l’acord i ha posat l’accent que l’executiu manté la seva voluntat de diàleg: “No ens aixequem de la taula de negociació”.
D’altra banda, ha assegurat que s’ha posat en marxa el mecanisme per a complir la sentència judicial que obliga el Govern a abonar als funcionaris retards de 2020 i 2021.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes