Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La majoria d’assistents a la festa privada eren joves de Mallorca, però també n’hi havia procedents de la Península
El Govern justifica les sancions proposades de més de 60.000 euros per cada un dels més de cent assistents a una festa il·legal que va tenir lloc a l’agost de l’any passat al barri de Son Vida, a Palma.
La consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, Mercedes Garrido, ha recordat la difícil situació sanitària que hi havia en plena pandèmia, quan es va celebrar aquesta festa, i ha destacat que es tracta de la sanció mínima per uns fets que es consideren molt greus.
La majoria d’assistents a la festa privada eren joves de Mallorca, però també n’hi havia procedents de la Península. Cap a les tres i mitja de la matinada del 21 d’agost del 2021, una patrulla de la policia local de Palma es va personar a l’habitatge, de lloguer vacacional, per interposar les denúncies.
“Si ho mirem amb els ulls actuals pot semblar una cosa desproporcionada, però estàvem en un moment de màxima alerta sanitària i s’havien modificat i endurit les sancions per activitats i actituds d’aquest tipus i s’havia avisat molt”, ha assegurat.
Garrido ha recordat que era l’estiu en el qual hi havia contagis pels viatges d’estudis i “es parlava molt de les festes il·legals i d’actituds que posaven en perill a tota la població”. “Perquè no tots estàvem vacunats amb la pauta completa”, ha recordat.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19