Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Es contemplen sancions econòmiques de fins a tres mil euros en cas d'incomplir la quarantena
El Govern preveu aprovar el pròxim dilluns una normativa que permetrà a la Conselleria de Salut endurir les restriccions en determinats barris i municipis amb alta incidència de casos de Covid-19.
Així ho ha anunciat aquest dijous la presidenta del Govern, Francina Armengol, en una roda de premsa en la qual ha explicat que s’estan plantejant mesures com reduir els aforaments, rebaixar el nombre de persones en reunions socials de 10 a 5 o restringir les sortides a la nit.
Aquestes mesures, que s’aplicarien de manera específica per a cada zona -és a dir, no serien les mateixes restriccions per a totes les àrees assenyalades -, tindrien una vigència de 15 dies.
L’executiu autonòmic es reunirà aquest divendres amb els batles de Palma, Santa María, Deià, Esporles, Valldemossa, Marratxí, Alaró, Binissalem, Banyalbufar, Inca i Llucmajor, a Mallorca; de la ciutat d’Eivissa i Sant Antoni, a l’illa d’Eivissa; i de Sant Lluís i Ciutadella de Menorca, que són els municipis amb més contagis.
D’altra banda, Armengol ha avançat que els casos positius per COVID-19 a Balears rebran una carta de Salut Pública on se li explica que han d’estar obligatòriament confinats a casa seva durant 14 dies. En cas d’incompliment, es contemplen sancions econòmiques de 100 euros a 3.000 euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera