Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

15.000 seran de lliure ingrés a l'Administració General i 5.000 de promoció interna
El govern central llançarà aquest divendres més de 20.000 places públiques d’ocupació. 15.000 seran de lliure ingrés a l’Administració General i 5.000 de promoció interna.
La majoria de les noves places seran per cobrir jubilacions. L’executiu central es proposa reforçar l’Agència Tributària, el Servei d’Ocupació, Trànsit i Institucions Penitenciàries, entre d’altres departaments.
La convocatòria d’oposicions serà per a enguany mateix, i per a l’any que ve. Divendres es preveu que aquesta oferta d’ocupació pública s’aprovi al Consell de Ministres.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç