El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
També s'hi poden presentar autònoms amb epígrafs industrials
El Govern invertirà dos milions i mig d’euros en ajudes a la modernització i digitalització de la indústria. Enguany es divideix en tres programes diferents i hi poden accedir també els autònoms amb epígraf industrial. És el cas de fusters, ferrers, mecànics i instal·ladors de climatització i elèctrics.
El termini d’aquesta convocatòria d’ajudes s’obri el 15 de gener. En aquesta nova edició, les ajudes es divideixen en 3 programes diferents amb un màxim de 50.000 euros per beneficiari: investigació, modernització i digitalització.
Avui hem visitat l’empresa bioquímica Nexbiolínea, que en l’edició de 2025 s’ha beneficiat de 31.000 euros destinats a modernitzar maquinària, com estufes d’incubació.
A partir del 15 de febrer hi haurà una nova convocatòria de grans inversions que s’obri el 15 de febrer. Una ajuda a millores en la productivitat i la competitivitat de la qual l’any passat es beneficiaren 170 empreses dins d’una convocatòria a la qual en varen concórrer 400. Un 10% dels beneficiaris foren autònoms.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran