Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

S'hi destinen 10 milions d'euros per finançar projectes d'instal·lació de plaques fotovoltaiques o a compra de cotxes elèctrics
El Govern ha anunciat aquest dimarts una línia d’ajuts per als grans consumidors d’energia per ajudar-los a fer la transició energètica cap a energies netes. Són uns ajuts amb els quals se cerca incentivar les empreses a apostar pel canvi, al qual -de fet- estan obligats per llei.
Hotels Viva ha instal·lat plaques solars a sis dels set hotels de la cadena. L’empresa considera que invertir en energies renovables és important en un moment en què el preu de l’electricitat és molt elevat. Fins al moment, la companyia ha invertit mig milió d’euros per implementar sistemes d’energies renovables, una inversió que pensa amortitzar en 3 o 6 anys.
La Llei de canvi climàtic i transició energètica aprovada pel Govern obliga els grans consumidors a adoptar mesures diverses, com ara l’establiment de plans de gestió energètica. La línia d’ajuts per a aquesta convocatòria s’eleva fins als 10 milions d’euros, i les empreses poden emprar els diners de les subvencions a instal·lar plaques elèctriques, bateries i a comprar vehicles elèctrics, entre d’altres.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061