L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Utilitzaran tres autobombes que l'UME té a les instal·lacions de sa Coma
El Govern puja a nivell 2 el Pla Territorial de Protecció Civil, el Platerbal. Ho fa per poder obtenir tots els recursos necessaris per poder extingir com més aviat millor l’incendi de la planta de biomassa que crema a Eivissa.
La consellera de Presidència en funcions, Mercedes Garrido, i directora del Platerbal s’ha reunit aquesta tarda amb el Departament Directiu del Centre de Coordinació Operativa. Reunió en la qual han decidit augmentar a nivell 2 el Platerbal de l’incendi de l’estació de trànsit de biomassa.
La Unitat Militar d’Emergències (UME) té a Eivissa tres autobombes que entre avui i demà ja podrien començar a fer feines d’extinció. Uns mitjans extraordinaris amb l’objectiu de reduir al màxim el temps d’extinció de l’incendi. A més, el president del Consell d’Eivissa, Vicent Marí, ha explicat que es faran mesuraments de l’aire de manera periòdica.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues