Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El conseller d'Energia reconeix que la dotació és insuficient
78
El Govern reclama a l’Estat que inverteixi més diners per adaptar la central de Maó a les directrius europees. El conseller d’Energia, Marc Pons, ha explicat en la sessió plenària d’aquest dimarts, que han presentat al·legacions a l’ordre ministerial que recull una inversió de 15 milions d’euros, ja que ho consideren insuficient.
Ho ha assegurat en resposta a una pregunta de la líder del PP de Menorca, Misericòrdia Sugranyes, qui ha criticat que la intenció de l’Estat és actuar tan sols sobre 2 de les 8 turbines de la planta. Pons ha declarat que l’actuació prevista és insuficient i ha avançat que aquest dimecres mateix es reuneix amb representants del Ministeri per tractar aquesta qüestió.
Sugranyes, per la seva banda, ha acusat Pons de donar les culpes sempre al PP i a l’Estat i li ha demanat que assumeixi la responsabilitat de govern que té.
Europa obliga a les centrals a reduir les seves emissions abans del 31 de desembre del 2020, del contrari hauran de clausurar-se.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació