El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Les Balears van tancar 2023 amb un deute públic de 8.578 milions d'euros. Ho ha anunciat Antoni Costa, després del Consell de Govern
El Govern balear ha reduït el deute públic de la comunitat autònoma en un any en gairebé 300 milions d’euros, en concret, en 295, ha informat aquest divendres el conseller d’Hisenda i portaveu de l’Executiu, Toni Costa. Les Balears van tancar 2023 amb un deute públic de 8.578 milions d’euros, per sota dels 8.873 milions de 31 de desembre de 2022.
Costa ha afirmat que l’Executiu presidit per Marga Prohens està “profundament satisfet” per aquesta rebaixa de “manera significativa” del deute autonòmic.
En la roda de premsa posterior a la reunió del Consell de Govern, Costa ha assenyalat que respecte al PIB balear, la comunitat autònoma passa d’un deute del 25% del PIB en 2022 a una previsió estimada en 2023 del 22,7%, una caiguda de més de dos punts en un sol any, ha subratllat el conseller.
A més, el Consell de Govern ha autoritzat aquest divendres la Conselleria d’Hisenda a formalitzar una operació a llarg termini d’amortització del deute públic de 992 milions d’euros.
Costa, finalment, també ha anunciat que es recuperarà la carrera professional del personal sanitari, congelada des de 2018: “Hi haurà reunions pròximament, i hi haurà notícies positives aviat. No en puc avançar una data concreta.”
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle