CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els expedients sancionadors, però, continuaran
Després de 15 anys, l’espai en què s’ubicava la discoteca Pachá a Palma deixarà de ser una sala de festes. L’empresa Beach Night, que pertany al Grup Cursach, va obtenir l’any 2002 una llicència d’activitat provisional. Però el departament d’Urbanisme de Cort va obrir expedient en detectar diferents irregularitats amb l’aforament i les obres de modificació, que no respectaven la declaració de Bé d’Interés Cultural.
L’espai pertany a la Fundació Natzaret, que el llogava a l’empresa del Grup Cursach. Ara l’empresa ha renunciat definitivament a la llicència.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició