Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
"Serà un estiu estrany, el més important és fer màrqueting, sembrar en positiu, perquè almenys el 2021 i 2022 no hàgim de començar de nou"
La platja de Palma aquest dimarts. /CATI CLADERA
108Jaume Horrach, president de l’Assossiació hotelera d’Alcúdia i Can Picafort, confia en que el pla pilot de Balears amb turistes alemanys sigui un estímul per a noves reserves. En una entrevista a IB3 Ràdio, Horrach ha destacat la feina coordinada entre touroperadors, hoteles i Govern per a possar-ho en marxa. Tots coincideixen a dir el nombre de turistes (fins a 10.900) és insignificant en comparació al mateix periode de l’any passat, un 1%. “No és un juny normal, ni tampoc una temporada habitual”.
Sobre el que queda de temporada, Horrach ha explicat que “serà un estiu estrany, el més important és fer màrqueting, sembrar en positiu, perquè almenys el 2021 i 2022 no hàgim de començar de nou. És molt important donar a entendre que així i tot, ens hem obert al món. Ara mateix el més lògic seria no obrir, perquè l’economia després de tres mesos està malmesa”.
A la zona d’Alcudia i can Picafort dels 60 establiments hotelers que hi ha, només n’obren dos, ha dit. Però els comerciants no hi estan en contra del pla pilot. “Tenen uns protocols per si hi hagués un rebrot”, ha assegurat, abans de dir que “és inevitable una política de preus i ofertes per poder entrar al mercat amb les destinacions competidores”.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears