Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Sant Lluís ha acollit el Campionat de Bolla de les Illes
No hi ha marcador electrònic, ni àrbitre amb xiulet, ni presses. Només mans expertes, mirades atentes i una bolla que espera el seu torn. En aquest petit espai, el jugadero de Sant Lluís, castellanisme amb el qual es designa la pista de joc del Centre Cultural i Esportiu de Sant Lluís, el temps funciona diferent: avança lent, fidel a una tradició que s’ha resistit a desaparèixer.
Documentat des del segle divuit, el joc de la bolla forma part del patrimoni immaterial de Menorca. Les normes no estaven escrites: passaven de generació en generació a través de la pràctica.
El Campionat de Bolla de les Illes ha atret avui un públic internacional jove. Ulls sorpresos que miren encuriosits aquesta relíquia que sobreviu un temps marcat per la velocitat.
El joc es juga amb bolles de fusta i peces col·locades a terra. Cada tir és fruit de l’experiència acumulada. Aquí no importa córrer, sinó saber esperar, observar i decidir bé.
Avui, cada partida és una prova que, de vegades, conservar una tradició és tan simple -i tan difícil- com continuar jugant.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit