Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'ampliació del permís es justifica perquè pugui desenvolupar tasques de voluntariat
Imatge de l'arxiu
48El Jutjat de Vigilància Penitenciària de Valladolid ha estimat la petició formulada per Iñaki Urdangarin per ampliar de dos a tres dies setmanals les sortides autoritzades de la presó de Brieva, a Àvila, per desenvolupar tasques de voluntariat.
El jutge, després d’estudiar els informes favorables del bon aprofitament del programa per part del reclús, ha considerat que “no hi ha inconvenient per ampliar a tres les sortides setmanals sol·licitades”, han informat aquest dimarts fonts del Tribunal Superior de Justícia de Castella i Lleó.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo