Va ser cap de gabinet de l'exministra Teresa Ribera quan estava al capdavant de la cartera de Transició Ecològica
Isaac Buj / Europa Press
128El diputat socialista menorquí Marc Pons, que en el seu moment va ser cap de gabinet amb l’exministra Teresa Ribera, ha estat citat com a testimoni en el cas Hidrocarburs pel jutge instructor d’aquesta causa.
Els excaps de gabinet de les exministres Teresa Ribera i Reyes Maroto estan citats aquest gener com a testimonis davant el jutge que investiga un frau milionari d’IVA en hidrocarburs, en què tornaran a declarar també els dos principals imputats: Víctor de Aldama, presumpte comissionista del cas Koldo, i Claudio Rivas.
El jutge que investiga aquesta causa a l’Audiència Nacional, Santiago Pedraz, ha fixat una ronda de declaracions a finals de gener, tant de testimonis com d’imputats, en una providència a la qual ha tingut accés l’agència EFE aquest dilluns.
Entre els testimonis figuren Juan Ignacio Bidart, que va ser cap de gabinet de l’exministra d’Indústria, Reyes Maroto, i Marc Pons, cap de gabinet de l’exministra de Transició Ecològica, Teresa Ribera, citats el 28 de gener.
Aquell dia també ha de comparèixer un dels presumptes caps de la trama, Claudio Rivas, en qualitat d’investigat, mentre que Víctor de Aldama, a qui els investigadors també situaven en la “cúspide” de l’organització, està citat davant el jutge el 29.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703