Va ser cap de gabinet de l'exministra Teresa Ribera quan estava al capdavant de la cartera de Transició Ecològica
Isaac Buj / Europa Press
222El diputat socialista menorquí Marc Pons, que en el seu moment va ser cap de gabinet amb l’exministra Teresa Ribera, ha estat citat com a testimoni en el cas Hidrocarburs pel jutge instructor d’aquesta causa.
Els excaps de gabinet de les exministres Teresa Ribera i Reyes Maroto estan citats aquest gener com a testimonis davant el jutge que investiga un frau milionari d’IVA en hidrocarburs, en què tornaran a declarar també els dos principals imputats: Víctor de Aldama, presumpte comissionista del cas Koldo, i Claudio Rivas.
El jutge que investiga aquesta causa a l’Audiència Nacional, Santiago Pedraz, ha fixat una ronda de declaracions a finals de gener, tant de testimonis com d’imputats, en una providència a la qual ha tingut accés l’agència EFE aquest dilluns.
Entre els testimonis figuren Juan Ignacio Bidart, que va ser cap de gabinet de l’exministra d’Indústria, Reyes Maroto, i Marc Pons, cap de gabinet de l’exministra de Transició Ecològica, Teresa Ribera, citats el 28 de gener.
Aquell dia també ha de comparèixer un dels presumptes caps de la trama, Claudio Rivas, en qualitat d’investigat, mentre que Víctor de Aldama, a qui els investigadors també situaven en la “cúspide” de l’organització, està citat davant el jutge el 29.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial