Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El pas d'en Segarra és un punt del camí de ferradura en la volta del Puig Roig, excursió clàssica de la serra de Tramuntana
Vista del Morro de sa Vaca des del camí de la volta del Puig Roig on ahir va morir l'excursionista de 75 anys (Foto: Un Raig d'Artanencs)
57El pas d’en Segarra, punt de la volta del Puig Roig (Escorca) on ahir va morir una excursionista després de patir una caiguda, no és un lloc d’especial dificultat en termes de l’excursionisme de muntanya a la serra de Tramuntana, segons fonts de la Federació Balear de Muntanyisme consultades per IB3 Notícies.
Està situat en el camí de ferradura que volta el macís en el punt que ja s’albira el Morro de sa Vaca de la costa de Tramuntana, i està sostingut damunt un marge de pedra en sec amb tot just un parell de metres de caiguda sobre el pendent de la muntanya”, s’explica.
Amb tot, el fet que hi hagi “formacions de roca càrstica afilades” poden provocar greus ferides en cas de l’infortuni d’una ensopegada o travelada sobre el camí, argumenta la mateixa font.
La volta del Puig Roig és una de les excursions clàssiques de la Serra i és oberta al públic els diumenges. A principi de mes s’hi va fer una cursa de muntanya.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"