Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

PSOE i PSM acusen Gent per Ciutadella de no cedir en la seva postura a favor del consens i els seus socis els critiquen per afavorir, juntament amb l'oposició, als grans propietaris
El govern de Ciutadella varia la seva postura inicial i, com Maó, proposa al Consell que permeti el lloguer turístic d’habitatges aïllats al nucli urbà. Una proposta que divideix, però, els socis de govern. PSOE i PSM diuen que cedeixen a favor de l’acord, però voten en contra de la idea de Gent per Ciutadella de permetre el lloguer 60 dies l’any, com a Mallorca. I els seus socis fan el mateix amb la proposta aprovada perquè, diuen, només afavorirà els grans propietaris. “És pitjor que la barra lliure que pretén el PP”, assegurà aquest dijous el portaveu de GxC, Sebastià Servera.
El suport extern d’UPCM des de l’oposició acabà decantant la balança perquè no hi veu conflicte entre el lloguer turístic i el residencial.
Mentre, el PP es queda sol en la seva pretensió d’estendre el lloguer turístic a tot el municipi. “OJalà Menorca fos com Eivissa”, digué el portaveu popular Joan Benejam.
El desacord del PP en àmbit insular impedeix el consens que demana el Consell perquè l’acord pres ahir a Ciutadella tiri endavant.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç