Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Abans del trasllat en vaixell, aquest dilluns han embolicat a Formentera les 106 àmfores, 40 de les quals estan senceres
Tècnics del Museu Arqueològic d’Eivissa i Formentera (MAEF) s’han desplaçat al quarter de la Guàrdia Civil a Formentera per preparar les peces per carregar-les a un camió i transportar-les a Eivissa en un ferri.
Segons les primeres estimacions, són de procedència romana i fenícia i tenen més de 22 segles. L’operació es fa amb molta cura per no fer malbé cap element. La gran quantitat de material requisat obligarà el museu a traslladar-ho tot a un magatzem i des d’allà enviar les peces al museu en diferents fases per netejar-les i catalogar-les. Durant l’operació de la Guàrdia Civil, s’han investigat 12 persones i s’han escorcollat set habitatges i 11 magatzems de pescadors.
La investigació va determinar que els mariners varen treure les àmfores mitjançant la pesca d’arrossegament i, una vegada a les seves mans, no ho notificaven a les autoritats. Pescadors de l’illa han declinat fer-ne declaracions, però asseguren han estat troballes casuals de les quals no han extret cap benefici econòmic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros