Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Aquest divendres l'aeroport de Palma tenia previst operar 816 vols
El mal temps ha complicat el matí a l’aeroport de Palma. Enaire ha prohibit a les 9:20h el trànsit aèri, durant més d’una hora no podien enlairar-se ni aterrar els vols a l’aeroport de Son Sant Joan. Catorze vols han estat cancel·lats: tretze de sortida i un d’arribada.
A més, vint-i-dos vols han patit desviacions a altres aeroports: 9 a Menorca, 7 a Josep Tarradelles Barcelona- El Prat, 3 a Eivissa, 1 a Màlaga- Costa del Sol, 1 a Reus i 1 a Girona- Costa Brava. Aquestes desviacions han estat per mor no només del mal temps patit a Mallorca, sinó també a altres illes i punts de la Península. Actualment, hi ha retards d’entre tres i quatre hores. Molts passatgers s’ha vist afectats i es demana que estiguin pendents de la situació i molta previsió.
Tot això ha succeït en un dia en què a l’aeroport de Palma estaven previstos 816 vols.
12 incidents per mal temps i fortes pluges a Mallorca
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13