Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Els Reis arriben en avió i es traslladen directament a l'Església de Santa Maria on atenen els infants
La Nit de Reis de 2026 Maó havia de celebrar els cent anys de cavalcades de Ses Majestats a la ciutat. Però el mal temps ho ha impedit. El fred, el vent i la pluja han obligat a modificar tot el que s’havia programat.
Melcior, Gaspar i Baltasar han hagut d’arribar en avió, i no per mar com és habitual (feia més trenta anys que atracaven en una goleta al port, al peu de la ciutat). Aquest canvi també ha generat una imatge curiosa: una gernació de criatures i acompanyants s’han aplegat a les portes de sortida de l’aeroport per veure de ben a prop Ses Majestats.
Posteriorment, estava previst que es traslladessin en cotxe des de l’aeroport cap al carrer Vassallo per començar una cavalcada més curta del que és habitual. Però minuts abans que aterressin, la pluja, el vent i el fred s’han intensificat. La situació meteorològica ha obligat a cancel·lar la desfilada dels Reis i el seu seguici.
El mal temps també ha obligat a modificar el punt de la recepció a Ses Majestats. Habitualment, se celebra s l’Ajuntament i fan el discurs al balcó de la casa consistorial. Enguany, però, els Reis d’Orient s’han dirigit directament, sense cavalcada, a l’Església de Santa Maria. Ubicada a tocar de l’Ajuntament, eren moltes les famílies que els esperaven. Finalment, Melcior, Gaspar i Baltasar han rebut les claus de la ciutat dins del temple, han fet el discurs i han rebut les cartes dels infants.
Nit de Reis diferent a Maó, a causa del mal temps, però plena de màgia somriure i il·lusions.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
No és l'únic edifici afectat per desperfectes d'aquesta casta