Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els de Julián Robles són líders amb 55 punts després de 23 jornades disputades
El Mallorca B ja suma 17 partits sense perdre i avantatge en 16 punts al segon, el Manacor. A la jornada 23 els de Julián Robles sumaren una nova victòria després de guanyar 2 a 0 al Collerense. Elías Chentouf al minut 18 va fer el primer gol per als mallorquinistes. Al 35, Albín, certificà la victòria vermella.
El segon classificat, el Manacor, no va passar de l’empat a zero al camp del Rotlet Molinar. Els de Jaume Mut dugueren la iniciativa de principi a final, però no varen estar encertats davant porteria.
On sí que hi va haver gols és al Santanyí – Serverense. Empat a dos en un enfrontament que comença amb diana del conjunt visitant. Tomàs Leal avança els serverins al minut 18. Però Borja Gurrionero al 30 empata el duel per als santanyiners. Fregant el final, Álvaro Arcos marca l’1 a 2. I quan semblava que el Serverense sumaria els tres punts, un cúmul d’errades dels visitants acaba amb el gol de Javi Pou al 89.
La Penya Sant Jordi torna al camí de la victòria després d’imposar-se 2 a 1 al Felanitx. Jerome Albera i Daisuke Uemura marcaren els gols del conjunt eivissenc. L’única diana per als de David Escandell arribà a les acaballes del partit gràcies a un gran llançament de falta de Reni Frederick Grant.
I al Miquel Pons, el Constància s’imposà 0 a 2 al Binissalem. Enric Sánchez va fer el primer gol per als inquers al minut 26. I a un minut per acabar, Gori resol un 1 contra 1 perfecte i dona el triomf als de Guillem Llaneras.
La resta de partits disputats aquesta jornada són el Platges 6 Son Verí 0, el Sant Rafel 0 Mercadal 5, el Sóller 4 Campos 2 i el Poblense 3 Inter Eivissa 0. El Llosetense Portmany va ser ajornat per casos positius al conjunt pitiús. Al Murense li ha tocat descansar.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia